Garantie horloges
Wij bieden standaard 12 maanden garantie op horloges en smartwatches.
Deze garantie is alleen van toepassing op klachten met betrekking tot het uurwerk, wijzers en wijzerplaat.
Horloges
Wij bieden géén garantie op gebruikersschade waaronder:
Het afbreken van horlogebanden
Beschadigingen of loslaten van de glasplaat door nalatig gebruik
De batterij
Het kroontje
De garantie is tevens niet geldig op gebruikersschade als gevolg van:
Onjuist gebruik en nalatigheid
Ongeautoriseerd onderhoud
Andere defecten welke niet te wijten zijn aan materiaal of vakmanschap
Ongevallen
Slijtage als gevolg van normaal of intensief gebruik
Bij het verwijderen of toevoegen van schakels valt een horloge niet meer onder het herroepingstermijn van 14 dagen en het retourneringstermijn van 30 dagen. Wij kunnen om deze reden jouw retourzending weigeren en contact met jou opnemen.
Smartwatches
Op smartwatches gelden dezelfde garantievoorwaarden als reguliere horloges.
Echter, is hier een uitzondering op de accuduur van de smartwatch welke bij normaal gebruik moet voldoen aan de aangegeven gemiddelde accuduur van het horloge.
Garantie Garmin
Indien het horloge niet meer of niet snel reageert kan dit diverse oorzaken hebben. Het updaten van het horloge is in de meeste gevallen de oplossing, dit kun je gemakkelijk via Garmin Express toepassen.
Voor alle garantieklachten is onderstaande notie van toepassing:
Binnen het garantietermijn kan The Little Green Bag een vergoeding door middel van een winkeltegoed aanbieden indien het termijn aflopend is of het artikel veel gebruikersschade vertoont.
Klacht aanmelden
Bekijk alvorens het aanmelden van jouw klacht via ons klachtenformulier of deze voldoet aan de garantievoorwaarden en of je met de handleiding het defect zelf kunt verhelpen.
Na contact met ons Customer Service team kan het voorkomen dat wij jou voor een snellere afhandeling direct doorverwijzen naar de fabrikant van het horloge.
