Verder shoppen AFREKENEN shoppingbag

Veelgestelde vragen


Over The Little Green Bag


Is The Little Green Bag een officiële dealer?

The Little Green Bag is een officiële dealer van alle merken die er te koop zijn, zowel via de webshop als in The Little Green Bag filialen. 

Wat zijn de openingstijden van de winkelfilialen?

Alle actuele openingstijden zijn hier terug te vinden.

Houd rekening met momentele lockdown in Nederland. Hierdoor kunnen de openingstijden van onze winkels veranderd zijn.

Contact ons!

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 10.00u tot 18.00u via Whatsapp of bel direct 010-4354103.

Bestellen via de webshop


Ik zie een maat met korting, maar de andere maat niet en ze zijn van hetzelfde model. Hoe kan dit?

Het is mogelijk dat de ene maat wel met korting wordt aangeboden en de andere maat of kleur bijvoorbeeld niet. Bij The Little Green Bag zorgen wij er altijd voor dat wij de klant de best mogelijke prijs bieden wanneer je bij ons een aankoop doet. Dit kan betekenen dat diverse maten of kleuren van hetzelfde model over een andere prijs beschikken.

Mijn kortingscode wordt niet verrekend

Het kan zijn dat jouw code niet geldig is op de aankoop of aankopen die je wilt verrichten. Lees daarom altijd de voorwaarden van de kortingscode goed door.

Deze voorwaarden kun je teruglezen onderaan de e-mail van de kortingscode. 

Is het mogelijk om zonder account te bestellen?

Ja. Het is mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen via de website. Je bestelt als gast gemakkelijk en snel zonder dat je een wachtwoord moet aanmaken. Jouw gegevens worden niet opgeslagen in ons klantenbestand.

Ik krijg een foutmelding tijdens het betaalproces

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice of stuur een Whatsapp bericht. naar 010-4354103.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Neem contact op met onze klantenservice via whatsapp (010-4354103). Ons team zal jouw bestelling zo snel mogelijk annuleren indien de bestelling nog niet is verwerkt!

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 10.00u tot 18.00u. 

Ik heb geen bevestiging ontvangen

Indien je na één uur van aankoop nog geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem telefonisch contact op met onze klantenservice of stuur een chat- Whatsappbericht 010-4354103 (bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 10.00u tot 18.00u). 

Ik heb een deel van bestelling ontvangen. Wanneer kan ik de andere artikelen verwachten?

Wanneer je meerdere artikelen hebt besteld, kan het voorkomen dat de bestelling in meerdere delen wordt verzonden. Wanneer een artikel in ons magazijn uitverkocht is, wordt het artikel vanuit één van onze winkels verzonden. Wij streven ernaar de gehele bestelling binnen één à twee werkdagen te leveren.

Verzenden en afhalen


Betaal ik verzendkosten voor een bestelling?

Ja, wanneer de orderwaarde onder de €49,95 bedraagt, betaal je €3,95 verzendkosten. Boven dit bedrag is verzending binnen Nederland gratis!

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen worden aangeboden door PostNL. Ons team streeft ernaar de bestelling de volgende dag te leveren. Heb je voor 23:00u besteld? Dan wordt de bestelling dezelfde dag verzonden. Klik hier voor de actuele levertijd. 

! Door de sluiting van winkels wordt er veel meer online besteld. Door de drukte komen sommige pakketten misschien later binnen dan dat je van ons gewend bent. Houd hier rekening mee.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in één van de winkels?

In stap 3 van het bestelproces kun je ervoor kiezen om de bestelling te laten bezorgen bij één van onze filialen (Delft, Vlaardingen of de showroom). De bestelling zal binnen drie werkdagen klaarliggen bij de kassa.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt?

Ja. In stap drie van het bestelproces kun je ervoor kiezen om de bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Aan de hand van de ingevoerde postcode kun je het meest geschikte afhaalpunt selecteren.

Ruilen en retourneren


Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?

Ja, dit is mogelijk. Het zichttermijn is 30 dagen. Dit geldt ook voor aankopen in onze winkels.

Meld de bestelling retour zoals aangegeven op het bijgevoegde retourformulier en volg de instructies op voor gratis retourneren. 

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Ja. Je kunt de bestelling omruilen wanneer je via een account hebt besteld.

Heb je zonder account besteld? Dan is deze optie helaas niet mogelijk. Zie het meegeleverde retourformulier voor de retourinstructies.

Passen van kleding

Bij het passen van onderkleding en zwemkleding is het van belang dat je aan de hygiëne denkt. Pas deze artikelen niet direct op de huid, maar altijd over je eigen onderkleding heen.

- Onderkleding en zwemkleding wat gebruikt en gewassen is nemen wij niet retour.

- Voor panty's geldt dat je ze wel uit de verpakking mag halen om te bekijken, maar niet om te passen. Een panty kan bij het passen namelijk vervormen of beschadigen.

Wanneer je het artikel wilt retourneren, zorg er dan voor dat je voorzichtig bent met de verpakking. Scheur deze niet kapot en zorg ervoor dat je alles weer netjes in de verpakking terug doet zoals je het ook hebt ontvangen. Plak nooit verzend labels of tape op de verpakking.

Op welke wijze wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?

Zodra de retournering is ontvangen, betalen wij het bedrag terug op de manier hoe het oorspronkelijk is overgeschreven aan ons (m.u.v. giftcards, Ippies en cadeaubonnen).

Het bedrag wordt via één van de onderstaande betalingsproviders teruggestort op je rekening:

- Multisafepay

- Buckaroo

- Apple Pay

- Klarna

- PayPal

Ik heb een beschadigd product ontvangen

Wat vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Excuses voor dit ongemak!

Je kunt dit probleem direct aanmelden via het online formulier

Jouw aanvraag wordt in behandeling genomen door ons Defects & Defectives team. Zij staan altijd voor je klaar om met je mee te denken en het probleem op te lossen!

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Wat vervelend dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Excuses voor dit ongemak!

Je kunt dit probleem direct aanmelden via het online formulier

Jouw aanvraag wordt in behandeling genomen door ons Defects & Defectives team. Zij staan altijd voor je klaar om met je mee te denken en het probleem op te lossen!

Reparaties en garantie


Ik wil een klacht melden

Heb je een klacht over een product dat je bij ons hebt gekocht? Dan kun je deze aanmelden via het online formulier.

Heb je een andere klacht? Meld dit telefonisch, via de chat of laat een bericht achter aan ons klantenserviceteam via Whatsapp: 010-4354103.

Jouw aanvraag wordt in behandeling genomen door ons Defects & Defectives team. Zij staan altijd voor je klaar om met je mee te denken en het probleem op te lossen.

Ik wil een reparatie aanmelden

Is jouw tas niet meer in goede staat en wil je deze laten repareren? Dan kun je deze aanvraag indienen via het online formulier

Jouw aanvraag wordt in behandeling genomen door ons Defects & Defectives team. Het team zal na overleg met de leverancier aangeven of het mogelijk is om jouw tas te repareren bij een gespecialiseerd atelier of een lokale reparateur.

Wat is mijn garantietermijn?

Bij de aankoop van een product op onze website of in één van onze filialen heb je altijd een wettelijke garantie. Dit betekent dat je recht hebt op een goed product. Daarnaast bieden alle merken een fabrieksgarantie. De garantietermijn is per merk verschillend en kan variëren van 6 maanden tot wel 30 jaar!

Wil je aanspraak maken op de garantie? Je kunt direct een aanvraag indienen via het online formulier