Verder shoppen AFREKENEN shoppingbag

Veelgestelde vragen


Over The Little Green Bag


Is The Little Green Bag een officiële dealer?

The Little Green Bag is een officiële dealer van alle merken die er te koop zijn, zowel via de webshop als in The Little Green Bag filialen. Kijk voor meer informatie op onze website: https://www.thelittlegreenbag.nl/informatie/privacy-policy/

Zijn alle artikelen authentiek?

Alle artikelen die worden aangeboden bij The Little Green Bag zijn 100% authentiek. Meer over The Little Green Bag lees je hier: https://www.thelittlegreenbag.nl/informatie/over-the-little-green-bag/

Bestellen via de webshop


Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

Bij ieder artikel wordt er vermeld of het artikel voorradig is of niet. Wanneer er bij het artikel ‘bestel nu’ staat weergegeven, is het artikel voorradig en kunnen wij dit artikel ook leveren. Staat er: ‘niet op voorraad’? Dan is het artikel tijdelijk of volledig uitverkocht. Het artikel kan ook niet meer besteld worden op dat moment.

Is het mogelijk om zonder account te bestellen?

Ja. Het is mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen via de website. Je bestelt als gast gemakkelijk en snel zonder dat je een wachtwoord moet aanmaken. Jouw gegevens worden niet opgeslagen in ons klantenbestand.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Neem contact op met onze klantenservice. Ons team zal jouw bestelling annuleren. Het is niet mogelijk om als klant zijnde een bestelling zelf te annuleren.

Is het mogelijk om mijn bestelling nog te wijzigen wanneer ik de betaling al heb afgerond?

Ja. Dit kan op doordeweekse dagen (ma-vrij) tot 20 minuten na het afronden van de bestelling (tot 19.30u in de avond). Heb je in het weekend een bestelling geplaatst? Dan kan je dit alleen nog wijzigen op zaterdag vanaf 10.00u tot 17.30u. Geef dit door aan onze klantenservice en zij zullen jouw bestelling direct wijzigen.

Ik heb geen orderbevestiging per e-mail ontvangen, wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice. Ons team zal de gegevens alsnog doorsturen per e-mail.

Ik heb geen track & trace mail ontvangen. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Neem contact op met onze klantenservice. Ons team kan de gegevens nakijken en jou tevens een tracking link toesturen indien de bestelling per pakketpost wordt verzonden.

Via welke betaalmogelijkheden kan ik de bestelling betalen?

The Little Green Bag biedt meerdere betaalmethoden aan, zodat je altijd een bestelling kunt plaatsen. Voor het volledige overzicht kun je terecht op onze website: https://www.thelittlegreenbag.nl/klantenservice/bestellen-en-betalen/

Kan ik via The Little Green Bag veilig internet bankieren?

Ja. Via The Little Green Bag is het mogelijk om veilig te betalen via internet bankieren. Voor meer informatie kun je terecht op onze website: https://www.thelittlegreenbag.nl/klantenservice/bestellen-en-betalen/

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Ja. The Little Green Bag biedt achteraf betaalmethode Klarna aan om achteraf te betalen. Let op: betalen via deze methode kost €1,79 extra. Voor meer informatie kun je terecht op onze website: https://www.thelittlegreenbag.nl/klantenservice/bestellen-en-betalen/

Een artikel is uitverkocht. Kan ik dit artikel nabestellen?

Helaas kan niet ieder artikel worden nabesteld i.v.m. oude en nieuwe collecties die The Little Green Bag inkoopt. Neem gerust contact op met onze klantenservice. Ons team zal het voor je uitzoeken.

Waar kan ik een btw-factuur van mijn geplaatste bestelling terugvinden?

Wanneer je hebt besteld met account, kun je zelf per bestelling een btw-factuur downloaden. Mocht dit niet mogelijk zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Ons team stelt voor jou een btw-factuur op.

Ik heb een deel van bestelling ontvangen. Wanneer kan ik de andere artikelen verwachten?

Wanneer je meerdere artikelen hebt besteld, kan het voorkomen dat de bestelling in meerdere delen wordt verzonden. Wanneer een artikel in ons magazijn uitverkocht is, wordt het artikel vanuit één van onze winkels verzonden. Wij streven ernaar de gehele bestelling binnen één à twee werkdagen te leveren.

Mijn winkelmandje is onverwachts leeg. Hoe kan dit?

Het winkelmandje wordt automatisch bijgewerkt, wanneer een artikel uitverkocht is. Het is niet meer mogelijk om dat artikel te bestellen.

Mijn verlanglijst is onverwachts leeg. Hoe kan dit?

Het verlanglijstje wordt automatisch bijgewerkt, wanneer een artikel uitverkocht is. Het is niet meer mogelijk om dat artikel te bestellen.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken via een cadeauservice?

Ja. Voor slechts €0,99 pakken wij de bestelling feestelijk voor je in. Tijdens het bestelproces kun je voor deze inpakservice kiezen. Je hebt keuze uit verschillende thema’s.

Ik heb geen gratis cadeau ontvangen bij mijn bestelling.

Onze excuses! Wanneer jouw bestelling boven de €100,00 bedraagt en geen sale-artikel betreft, heb je inderdaad recht op een gratis gift van The Little Green Bag. Neem contact op met onze klantenservice. Ons team zal een mooie gift per brievenbuspost nasturen.

Verzending binnen Nederland


Betaal ik verzendkosten voor een bestelling?

Ja, wanneer de orderwaarde onder de €20,00  bedraagt, betaal je €2,95 verzendkosten. Boven dit bedrag is verzending binnen Nederland gratis.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen worden aangeboden door PostNL.

Wat is jullie levertijd binnen Nederland?

Ons team streeft ernaar de bestelling de volgende dag te leveren. Heb je voor 23:00u besteld? Dan wordt de bestelling dezelfde dag verzonden*. Kijk voor meer informatie op de website: https://www.thelittlegreenbag.nl/klantenservice/levertermijn/

Kan ik mijn bestelling naar meerdere adressen laten verzenden?

Nee. Deze optie wordt niet aangeboden en kan niet worden toegepast. Je dient zelf aparte bestellingen te plaatsen, wanneer dit gewenst is.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in één van de winkels?

Ja. In stap drie van het bestelproces kun je ervoor kiezen om de bestelling te laten bezorgen bij één van onze filialen. De bestelling zal binnen drie werkdagen klaarliggen bij de kassa.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt?

Ja. In stap drie van het bestelproces kun je ervoor kiezen om de bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Aan de hand van de ingevoerde postcode kun je het meest geschikte afhaalpunt selecteren.

Verzending naar het buitenland


Verzenden jullie ook internationaal?

Ja. Via onze internationale webpagina’s is het mogelijk om een bestelling te plaatsen vanuit  het buitenland.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Wij overhandigen elke bestelling aan B2C Europe. Deze koerier brengt het pakket naar het land van bestemming en overhandigt het pakket aan de lokale koerierdienst. Dit kan per land verschillen.

Wat is de levertijd naar het buitenland?

Dit verschilt per land. Voor het gehele overzicht kun je terecht op de website: https://www.thelittlegreenbag.com/customer-service/delivery-and-pick-up/ 

Betaal ik verzendkosten voor buitenlandse orders?

Ja. Het bedrag verschilt per land. Voor het totale overzicht kun je terecht op onze website: https://www.thelittlegreenbag.nl/klantenservice/bezorgen-in-het-buitenland/

Ruilen & retourneren


Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?

Ja. Meld de bestelling retour zoals aangegeven op het retourformulier. Na het aanmelden ontvang je per e-mail een bevestiging van de retouraanmelding vanuit ons en een e-mail vanuit PostNL met daarin een barcode om het pakket gratis te retourneren via één van de PostNL locaties bij jouw in de buurt. Deze regeling is alleen van toepassing op bestellingen binnen Nederland.

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Ja. Je kunt de bestelling kosteloos (alleen in Nederland) omruilen wanneer je via een account hebt besteld. Heb je zonder account besteld? Dan is deze optie helaas niet mogelijk.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terugstuur?

Meld de artikelen die je terug wilt sturen via de instructies op het retourformulier aan op onze website. Stuur de retournering terug naar ons magazijn of breng de retournering terug in één van onze filialen. Zodra de retournering is ontvangen, betalen wij het bedrag terug op de manier hoe oorspronkelijk is overgeschreven (m.u.v. giftcards, Ippies en cadeaubonnen).

Ik wil graag een klacht melden. Hoe doe ik dat?

Een klacht over een kapot artikel kun je melden via het klachtenformulier: https://www.thelittlegreenbag.nl/artikelklacht/ of stuur een e-mail naar de klantenservice: service@thelittlegreenbag.nl. Voeg een foto van het mankement, een aankoopbewijs of ordernummer en een korte toelichting toe, zodat de klacht sneller in behandeling kan worden genomen. Heb je een andere klacht? Meld dit per e-mail aan ons klantenservice team: service@thelittlegreenbag.nl.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar onze klantenservice: service@thelittlegreenbag.nl. Voeg een foto van het mankement, een aankoopbewijs of ordernummer en een korte toelichting toe, zodat de klacht sneller in behandeling kan worden genomen.
 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar onze klantenservice: service@thelittlegreenbag.nl. Voeg een foto van het mankement, een aankoopbewijs of ordernummer en een korte toelichting toe, zodat de klacht sneller in behandeling kan worden genomen.

Hoe lang duurt het totdat mijn geld wordt teruggestort?

Wij streven ernaar het bedrag binnen 1-3 werkdagen terug te storten op de rekening waarmee betaald is.

Ik heb zonder account besteld. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Via de volgende link kun je de bestelling alsnog retourmelden binnen 30 dagen na ontvangst: www.thelittlegreenbag.nl/retour-zonder-account/

Ik heb met account besteld. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Log in op het aangemaakte account en kies voor de optie: ‘ruilen of retour aanmelden’. Volg de stappen en meld eenvoudig de bestelling retour of ruil een artikel om.

Ik heb online een artikel gekocht. Kan ik dit artikel ook retourneren in één van jullie winkels?

Ja. Binnen 30 dagen is het mogelijk om de bestelling kosteloos in één van onze winkels af te geven als retour.

Wat is jullie retourtermijn?

De retourtermijn is 30 dagen. Dit geldt ook voor aankopen in onze winkels.
 

Wanneer wordt mijn omruiling verzonden?

De omruiling wordt pas verzonden zodra de retournering door ons team is ontvangen en verwerkt. Dit kan, na ontvangst, 1-5 werkdagen duren. Let op: in drukke tijden kan de verwerking worden uitgesteld tot 7 werkdagen.

Ik heb geen retourformulier bij mijn bestelling ontvangen. Hoe kan ik mijn bestelling alsnog retour zenden?

Meld aan het klantenservice team dat je geen formulier (meer) hebt. Ons team kan de bestelling alsnog voor je aanmelden. Per e-mail ontvang je alle retourinstructies, zodat je de bestelling terug kunt sturen.

Kortingscodes & giftcards


Kan ik met een giftcard betalen?

Ja. The Little Green Bag accepteert verschillende soorten giftcards. Voor een totaal overzicht en voor alle voorwaarden kun je terecht op de website: https://www.thelittlegreenbag.nl/klantenservice/cadeaubonnen/

Ik wil een kortingscode gebruiken. Waar kan ik de kortingscode invullen?

Je kunt de kortingscode invullen in de shopping bag. Dit is stap één van het bestelproces. Bij besteloverzicht vind je een veld om de kortingscode in te vullen. De korting wordt direct verrekend indien de bestelling aan alle voorwaarden voldoet. Deze voorwaarden worden in de e-mail van de kortingscode al weergegeven.

Ik wil een The Little Green Bag giftcard gebruiken. Waar kan ik de giftcard invullen?

The Little Green Bag giftcard kan in stap vier van het bestelproces worden aangevinkt. Kies voor de optie: The Little Green Bag Giftcard. Bij het afrekenen is het mogelijk om de BR-code in te vullen. Het bedrag wordt direct verrekend. Deze code is geldig op ons gehele assortiment. 

Kan ik mijn The Little Green Bag giftcard meerdere keren gebruiken?

Ja. Mocht je het saldo nog niet hebben opgemaakt, blijft het restbedrag op dezelfde code staan. Deze code kun je opnieuw gebruiken bij een volgende bestelling en/of aankoop in één van onze winkels.

Kan ik mijn kortingscode meerdere keren gebruiken?

Nee. Een kortingscode kan slechts voor één bestelling worden gebruikt.

Kan ik meerdere kortingscodes per bestelling gebruiken?

Nee. Je kunt slechts één kortingscode per bestelling gebruiken.

Mijn kortingscode werkt niet. Hoe kan dit?

Dit kan verschillende redenen hebben.

·         Vul je de code in bij het winkelmandje als kortingscode? Wanneer je deze invult als cadeauboncode, werkt deze niet.

·         Heb je daarnaast de code gekopieerd en geplakt? Dit in verband met het eventueel foutief overnemen van cijfers/letters. Let hierbij wel op dat er geen spatie achter de code blijft staan.

·         Het aankoopbedrag van de bestelling dient minimaal €50,00 te zijn en de totale bestelling mag geen sale-artikelen bevatten.

Mochten al deze opties niet van toepassing zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn giftcard werkt niet. Hoe kan dit?

Dit kan verschillende redenen hebben.

·         Vul je de code van de kaart/bon in bij het winkelmandje als kortingscode? Wanneer je dit doet, werkt deze niet. Je kunt de giftcard pas in stap vier en vijf van het bestelproces aanvinken en uiteindelijk verzilveren.

·         Is de giftcard wel geactiveerd voor gebruik? Check dit zelf op de website van de giftcard.

·         Heb je een giftcard van The Little Green Bag? Vraag onze klantenservice om het saldo te checken. Op dit moment is deze optie niet mogelijk op de website.

·         Vul je de juiste codes in bij de juiste velden? Check dit goed van te voren, wanneer je de codes omdraait herkent ons systeem de giftcard niet.

·         Staat er nog genoeg saldo op? Check dit zelf op de website van de giftcard.

Mochten al deze opties niet van toepassing zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Er gaat iets fout tijdens het betalen met een giftcard. Wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice. Ons team kan direct zien of het bedrag al van de kaart/bon is afgeschreven of niet.

Ik heb mijn bestelling (gedeeltelijk) betaald met een giftcard en wil de bestelling toch retour zenden. In welke vorm krijg ik dit bedrag terug?

Wanneer je hebt betaald met een giftcard en je retourneert uiteindelijk de bestelling, krijg je van ons een cadeaubon tegoed terug. Meer informatie lees je op onze website: https://www.thelittlegreenbag.nl/klantenservice/cadeaukaarten-verzilveren/

Aankopen in de winkel


Is het online assortiment ook beschikbaar in jullie winkels?

Ja. Echter hebben wij niet het gehele online assortiment in al onze winkels op voorraad liggen. Bekijk per artikel of het item in één van onze filialen ligt. Mocht je verdere vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik een artikel reserveren?

Ja. Je kunt vrijblijvend een reservering laten plaatsen via één onze winkels, maar ook via de klantenservice. Noteer van te voren welke artikelen je graag zou willen bekijken in welke vestiging. Ons team zorgt ervoor dat de reservering zo spoedig mogelijk voor je klaar ligt. Let op: mocht het artikel in tussentijd worden besteld via onze website, dan gaat de bestelling altijd voor op de reservering. Mocht je dit risico niet willen lopen, adviseren wij je om het artikel al te bestellen of in één van onze winkels te betalen.

Wat zijn de openingstijden van jullie winkels?

Alle openingstijden zijn terug te vinden op onze website: https://www.thelittlegreenbag.nl/winkels/

Hoe kan ik zien in welke winkel een artikel op voorraad is?

Bekijk per artikel of het item in één van onze winkels ligt. De bevoorrading vind je terug op de pagina van het artikel zelf, aan de rechterzijde van het scherm. Mocht je verdere vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice.

Account & Services


Wat zijn de openingstijden van jullie klantenservice?

Onze klantenservice is telefonisch en per chat bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 10.00u-20.00u en op zaterdag van 10.00u-18.00u. Ons team streeft ernaar jouw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden. Meer informatie lees je terug op de website: https://www.thelittlegreenbag.nl/klantenservice/

Ik heb een klantenpas, maar nog geen online account. Hoe kan ik online ook baggies sparen?

Maak een online account aan via onze website met hetzelfde e-mailadres en adresgegevens dat je hebt gebruikt voor jouw klantenpas. Ons team koppelt jouw gegevens binnen vijf werkdagen.

Ik heb een online account, maar nog geen klantenpas. Hoe kan ik via mijn klantenpas ook baggies sparen?

Een klantenpas kan aangevraagd worden in alle The Little Green Bag winkels. Gebruik voor de klantenpas dezelfde gegevens als voor jouw online account. Ons team zal jouw account binnen vijf werkdagen.

Hoe kan ik mij afmelden voor de online nieuwsbrief?

Meld je af door op de link te klikken die onderaan de e-mail van The Little Green Bag online nieuwsbrief wordt weergegeven of neem contact op met onze klantenservice.

Ik wil mijn account opzeggen. Hoe kan ik dit doen?

Neem contact op met onze klantenservice per telefoon, chat of e-mail. Ons team haalt jouw accountgegevens direct uit het klantenbestand.

Hoe kan ik inloggen op mijn account?

Rechts bovenaan de website kun je inloggen op jouw persoonlijke account bij The Little Green Bag.

·         Klik op het witte mannetje. Er verschijnt direct een drop-down menu.

·         Klik vervolgens op het woord ‘inloggen’ en vul jouw e-mailadres en wachtwoord in.

·         Als laatste klik je op de groene button ‘inloggen’ om zo op het account te komen.

Sneller inloggen? Log direct in via de website: https://www.thelittlegreenbag.nl/inloggen/

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?

Vraag direct een nieuw wachtwoord aan via de website: https://www.thelittlegreenbag.nl/wachtwoord-vergeten/

Mocht het nieuwe wachtwoord niet worden herkend, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoeveel jaar garantie heb ik op mijn aankoop?

De garantietermijn en  garantievoorwaarden kunnen per merk verschillen en wordt niet door The Little Green Bag bepaald. The Little Green Bag dient alle klachten voor inname te bespreken met de leverancier of het merk zelf. Indien de klacht niet binnen de garantie valt (geconcludeerd door de leverancier en/of het merk), maar wij als verkoper wel iets voor jou willen betekenen, is dit een extra garantie dat wordt aangeboden door The Little Green Bag en staat buiten de garantievoorwaarden van het merk.