Mijn pakket is nog niet geleverd, wat moet ik doen?

Op zoek naar een antwoord? Hier vind je antwoorden op veel vragen.

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Bekijk daarom altijd eerst goed de track & trace om het pakket te volgen.
Is de status van jouw track & trace 5 werkdagen lang niet bijgewerkt? Neem dan direct contact op met onze customer service.
Zorg dat je altijd het ordernummer bij de hand hebt of noteert, zodat we gemakkelijk met jou mee kunnen kijken.
Let op! Indien jij later dan 15 werkdagen na verzenden pas contact met ons opneemt kunnen wij geen onderzoek meer voor jou openen.

Geeft jouw tracking aan dat het pakket is bezorgd, maar heb jij deze niet ontvangen?
In dit geval adviseren wij altijd eerst om bij medebewoners en buren navraag te doen of zij het pakket in ontvangst hebben genomen.
Is dit niet het geval? Neem uiterlijk binnen 4 werkdagen na de aangegeven bezorgdatum contact met ons op, zodat wij een onderzoek kunnen openen bij de vervoerder om jouw pakket te traceren. Neem jij later dan dit termijn contact met ons op, dan kunnen wij helaas geen onderzoek meer openen bij de vervoerder en zien wij de bestelling als afgeleverd.

Tags: