Supply Chain Manager, 38 uur

Wat ga je doen:

Als Supply Chain Manager rapporteer je direct aan de Director of Operations. Samen met jouw Supply Chain team, bestaande uit 7 medewerkers met meerdere disciplines (Purchase Support, Logistics, Production) stimuleer je de onderlinge samenwerking en ontwikkeling op zowel team als op persoonlijk niveau. Daarbij zorg je voor nauwe samenwerking met andere afdelingen en stakeholders om met hun input werkprocedures en prioritering op o.a. kwaliteit efficiency en effectiviteit verder te verbeteren.

Het Purchase Support team ondersteunt de Buying Directors in het gehele Purchase proces en zorgt voor een goede (administratieve) opvolging van alle gemaakte afspraken. Het team beheert de contractafspraken en de relaties met leveranciers en zorgt ervoor dat de Kennisbank altijd up to date is. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor het gehele leveranciersmanagement van onboarden tot periodieke evaluaties. Daarnaast bewaak en waarborg je met het team het inkoopbeleid en de gestelde kwaliteitsnormen van zowel product als leverancier. Tevens is het team verantwoordelijk voor de bevoorrading van onze winkel in Delft.

Het Logistics team zorgt voor een goed gestroomlijnde workflow voor alle logistieke processen binnen The Little Green Bag en Cowboysbag. Het team weet als geen ander wat en wanneer er wordt geleverd. Tevens zorgen zij voor een logistieke planning en verwerken binnenkomende goederen administratief in onze systemen. Zij controleren of de leveranciers zich houden aan de aanleverspecificaties en lossen eventuele manco’s op.

Het Production Team is verantwoordelijk voor een goed verloop van onze collecties vanaf productie tot uitlevering inclusief kwaliteitscontroles. Zij werken nauw samen met het team van design, sales en marketing. En met de externe partijen waaronder onze leveranciers in China en India, het externe warehouse en de logistieke dienstverleners.


Je belangrijkste taken zijn:

Het Supply Chain team heeft als doelstelling het verder ontwikkelen en implementeren van een optimaal functionerende afdeling met als doel optimale leverbetrouwbaarheid tegen zo laag mogelijk integrale kosten. Deze doelstelling realiseer je oa. door:

  • Onderhouden van communicatie over de voortgang van inkoop, productie- en uitleveringen;
  • Bewaken van de contractuele afspraken met leveranciers- en contractmanagement;
  • Het vrijgeven van de juiste leveranciersinformatie binnen interne afdelingen;
  • Bewaken doorlooptijden Logistieke- en Productieprocessen;
  • Problemen oplossen, waaronder nabestellingen, onjuiste zendingen en vertragingen bij de levering;
  • Het inkoop- en leveringsproces optimaliseren;
  • Overeenkomsten met leveranciers herzien om de levensvatbaarheid te garanderen (evaluaties onboarding traject, streven naar no claim enz.;
  • Logistieke planning en controle van A tot Z;
  • Coachen, motiveren en leidinggeven Supply Chain Team (Purchase Support, Logistics, Production)
  • Signaleren van verbeteringen, procesoptimalisatie en doorvoeren van veranderprojecten zowel intern als extern;
  • Deelnemen verschillende projecten.

Daarnaast ben jij als Supply Chain Manager verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en beheren van huidige en nieuwe processen van een bedrijf en werk je mee in verschillende projecten. Je weet je team te motiveren en aan te sturen op het behalen van gestelde targets en KPI’s en bent voor het Supply Chain Team het eerste aanspreekpunt voor de gehele organisatie.

Wat wij van je verwachten:

Bij het dagelijks reilen en zeilen komen jouw sterke communicatievaardigheden goed van pas en begrijp je de behoeften van andere afdelingen goed. Hierdoor kun jij met het team vroegtijdig knelpunten signaleren en de juiste acties op ondernemen. Deze functie is de juiste volgende stap voor de ondernemende Supply Chain Manager die klaar is voor zijn/haar volgende aansturende functie!

  • Afgeronde Bachelor-opleiding, bij voorkeur binnen Supply Chain Management,
  • 6+ jaar ervaring waarvan minimaal 3+ jaar ervaring in een vergelijkbare leidinggevende rol
  • Ervaring met Lean Management
  • Ervaring in Detailhandel (Retail, Wholesale) is een pre!
  • Ondernemend, oogvoordepersoon, resultaat-gedreven, energiek
  • Woonachtig Schiedam en omstreken

Kortom; een rol die vraagt om een bouwer met sterke organisatiesensitiviteit en houdt van brede verantwoordelijkheid!

 

Wat je van ons mag verwachten:

  • Een professioneel en enthousiast team van collega's waar jij altijd jezelf kunt zijn en waar zelfstandigheid, teamwork en een goede sfeer belangrijke uitgangspunten zijn;
  • Een uitdagende functie in een jong en informeel team;
  • De ruimte om jouw eigen ideeën te uiten en tot uitvoering te brengen;
  • Een passend salaris o.b.v. 38 uur;
  • Een contract van 38 uur met uitzicht op vaste aanstelling
  • Een aantrekkelijke personeelskorting;
  • 24 vakantiedagen;
  • 8% vakantiegeld wat ieder jaar in mei wordt uitbetaald;
  • Leuke personeelsuitjes en borrels
  • Pensioenopbouw

Locatie en openingstijden
Het adres van ons hoofdkantoor is Kareldoormanweg 41, Schiedam. De locatie is goed te bereiken met eigen vervoer en tijdens kantoortijden ook met het openbaar vervoer.

Interesse in deze leuke baan?
Heb jij interesse in deze uitdagende baan? Wil je je graag ontwikkelen in een snelle commerciële omgeving? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar [email protected]

 

Copyright © 2024 The Little Green Bag BV All rights reserved. | Algemene voorwaarden | Privacybeleid & Cookies