Mijn retour pakket is niet aangekomen

Op zoek naar een antwoord? Hier vind je antwoorden op veel vragen.

Retourneer jij jouw pakket naar The Little Green Bag dan kun je er in de meeste gevallen van uit gaan dat dit goed verloopt.

Het kan bij uitzondering natuurlijk gebeuren dat jouw retourpakketje ons magazijn nooit bereikt, wie is hier dan verantwoordelijk voor?
Wanneer jij online een bestelling bij ons plaatst wordt er een koopovereenkomst gesloten. Hierbij zijn wij verantwoordelijk voor jouw pakket tot jij het in ontvangst hebt genomen. Op het moment van retourneren is het pakket in jouw bezit en daarmee ligt de verantwoordelijkheid tot aan ontvangst in ons magazijn bij jou als klant en kun jij geen aanspraak bij ons maken voor verlies, beschadiging en/of vertragingen.

Dit geldt ook voor retour zenden met gebruik van ons antwoordnummer of door ons aangeleverd label.

Is jouw pakket 7 werkdagen na verzenden nog niet binnengekomen in ons magazijn? Neem dan contact op met de klantenservice zodat wij tijdig een onderzoek voor jou kunnen starten.
Indien er later dan 25 dagen na retour zenden contact opgenomen wordt kunnen wij helaas geen onderzoek meer voor jou starten.

Heb jij een grote bestelling geplaatst of bestelling met hoge waarde? Dan raden wij jou aan om deze op eigen kosten verzekerd retour te zenden zodat PostNL hiervoor een gepaste oplossing kan bieden aan jou.

Is jouw retourpakket met Riverty als betaalmethode besteld? Houdt dan rekening met de betalingstermijn om extra kosten te voorkomen. Bekijk hier de FAQ's van Riverty.

Tags:
Copyright © 2024 The Little Green Bag BV All rights reserved. | Algemene voorwaarden | Privacybeleid & Cookies