Ik heb een verkeerd adres opgegeven. Kan ik mijn adres nog aanpassen?

Op zoek naar een antwoord? Hier vind je antwoorden op veel vragen.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Het is daarom van belang om jouw bestelling en gegevens goed te controleren voordat je de bestelling afrond in de laatste stappen van het bestelproces. Zodra wij een bestelling ontvangen gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om de artikelen te verwerken en gereed te maken voor verzending.

Heb je per ongeluk toch een verkeerd adres doorgegeven? Je kunt zelf gemakkelijk via de PostNL app proberen het bezorgadres aan te passen naar een PostNL-punt in de buurt. Mocht dit niet meer mogelijk zijn, dan is de bezorger al onderweg met het pakket. Indien de bezorger het pakket niet kan afleveren, zal het pakket naar ons teruggestuurd worden. We proberen jouw retourzending binnen 10 werkdagen na ontvangst in ons magazijn te verwerken. We raden aan om de bestelling opnieuw te plaatsen.

Mocht je andere vragen hebben, neem dan contact op met ons via dit formulier.

Tags:
Copyright © 2024 The Little Green Bag BV All rights reserved. | Algemene voorwaarden | Privacybeleid & Cookies