Verder shoppen AFREKENEN shoppingbag

Klachten en garantie

Garantie

Op alle artikelen die je bij The Little Green Bag koopt krijg je de wettelijke garantie. Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen of als het artikel na geringe tijd kapot gaat, zal The Little Green Bag zorgen voor een passende oplossing. Neem voor het retour sturen van het product contact op met de klantenservice via ons klachtenformulier bij Artikelklacht melden. Stuur een foto van het probleem mee om aanspraak te maken op de garantie. We zullen ons uiterste best doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen.

Sieraden

The Little Green Bag biedt 3 tot 6 maanden garantie op sieraden, gerekend vanaf de aankoopdatum die op de factuur staat vermeld.

Onder sieraden vallen de volgende items:
• ringen
• armbanden
• oorbellen
• kettingen
• hangers en bedels
• enkelbandjes

Wanneer je bij levering een beschadigd sieraad hebt ontvangen, dan heb je hier altijd garantie op. Meld dit uiterlijk binnen 7 dagen aan onze klantenservice via het online klachtenformulier.

Mocht het sieraad binnen het zichttermijn van 30 dagen kapot zijn gegaan, dan heb je hier ook garantie op. Meld de klacht wel aan binnen het zichttermijn via hetzelfde klachtenformulier, zodat de klantenservice de klacht kan oplossen.

Welke zaken vallen buiten de garantie? (m.u.v. bovengenoemde perioden)
• Breuk van materiaal;
• Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik;
• Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij;
• Beschadigingen door water en/of vuur;
• Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring;
• Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid;
• Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak;
• Verkleuring door reinigen met chemische middelen;
• Verlies van achterkantje oorbellen;
• Garantie op leren sieraden betreft uitsluitend fabricagefouten;
• Garantie op sieraden van natuursteen betreft uitsluitend fabricagefouten.

Horloges

The Little Green Bag biedt één jaar garantie op horloges vanaf de datum waarop het horloge is aangeschaft. Deze garantie geldt alleen op het uurwerk, wijzers en de wijzerplaat.

Schade als gevolg van onjuist gebruik, nalatigheid, ongeautoriseerd onderhoud, andere defecten die niet te wijten zijn aan materiaal of vakmanschap, ongelukken of normale draag schade en slijtage vallen buiten de garantie.

Tevens bieden wij geen garantie op de volgende onderdelen:
• de band;
• de glasplaat;
• de batterij;
• het kroontje.

Bij het verwijderen of toevoegen van schakels valt een horloge niet meer onder het zichttermijn van 30 dagen en mogen wij de retourzending weigeren.

Smartwatches
Op smartwatches zit één jaar garantie vanaf de datum waarop de smartwatch is aangeschaft.

Elk defect wordt door onze klachtenafdeling beoordeeld (indien nodig ook in overleg met de betreffende leverancier). Aan de hand daarvan wordt bepaald of het gaat om een fabricagefout of niet.

Bekijk vorens het aanmelden van jouw klacht eerst of de klacht aan de garantievoorwaarden voldoet en of je de klacht zelf kan verhelpen.

Wanneer het horloge niet meer en/of niet snel reageert kan dit verschillende oorzaken hebben, de meest voorkomende oorzaak is;

- Het horloge moet geüpdatet worden, dit kan makkelijk en snel via het programma Garmin Express: https://www.garmin.com/nl-NL/software/express/windows/

Indien je een andere klacht hebt, kun je deze via het online klachtenformulier aanmelden.

Op schoenen bieden wij één jaar garantie. Deze garantie is alleen van toepassing op fabricagefouten.

Wij bieden geen garantie op schade aan:
• zolen;
• ritsen;
• hakken of applicaties;
• gebruiksschade of slijtage.

Daarnaast is het je eigen verantwoordelijkheid dat je de schoenen goed onderhoud met een daarvoor bestemde leerspray, wax, leercrème en/of andere onderhoudsartikelen.

Note: voor afgegeven van schoenen nemen wij geen klachten in behandeling.
Door de strenge EU eisen aan voornamelijk het looi en verfproces worden onder andere milieuvriendelijke verven op waterbasis gebruikt met deze vervelende bijkomstigheid.

Indien je een andere klacht hebt, kun je deze via het online klachtenformulier aanmelden.

Kleding

Op kleding bieden wij één jaar garantie. Deze garantie is alleen van toepassing op fabricagefouten.

Wij bieden geen garantie op:
• schade aan (druk)knopen;
• schade aan ritsen;
• applicaties;
• gebruiksschade of slijtage;
• verkleuring van materialen;
• krimpen van materialen;
• schade n.a.v. incorrect gebruik van het kledingstuk.

Daarnaast is het je eigen verantwoordelijkheid dat je je kleding goed onderhoudt door de wassymbolen op te volgen die op de wasetiketten staan vermeld.

Note: voor afgegeven van schoenen nemen wij geen klachten in behandeling.
Door de strenge EU eisen aan voornamelijk het looi en verfproces worden onder andere milieuvriendelijke verven op waterbasis gebruikt met deze vervelende bijkomstigheid.

Indien je een andere klacht hebt, kun je deze via het online klachtenformulier aanmelden.

Tassen en portemonnees

Wat jammer om te horen dat je een klacht hebt over je tas of portemonnee! Wij bieden standaard één jaar garantie op deze twee productgroepen

Bij tassen vallen de product- en/of fabricagefouten van de tassen onder de fabrieksgarantie.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Ook het afgeven van kleur* op kleding en/of andere materialen wordt niet vergoed.

De klacht wordt altijd zorgvuldig beoordeeld door onze klachtenafdeling en indien nodig, ook in overleg met de desbetreffende leverancier. Daarnaast is het je eigen verantwoordelijkheid dat je het artikel goed onderhoud met een daarvoor bestemde leerspray, wax, leercrème en/of andere onderhoudsartikelen.

*Door de strenge EU eisen aan voornamelijk het looi en verfproces worden onder andere milieuvriendelijke verven op waterbasis gebruikt met deze vervelende bijkomstigheid.

Indien je een andere klacht hebt, kun je deze via het online klachtenformulier aanmelden.

Koffers

The Little Green Bag verkoopt koffers in verschillende modellen van verschillende merken. Het aantal jaar garantie kan dus variëren. Op alle koffers bieden we, afhankelijk van het product en model dat je hebt gekocht, over het algemeen één tot twee jaar garantie. Hieronder vallen:
- ondeugdelijk materiaal;
- fabricagefouten.

Welke zaken vallen buiten de garantie?
- schade door impact van buitenaf (denk aan een ongeval, een val, ruwe behandeling, transportschade),
- schade door normale slijtage
- schade door verkeerd of onredelijk gebruik
- verwaarlozing
- blootstelling aan extreme temperaturen, oplosmiddelen, (zout) water
- enige andere oorzaak die niet het rechtstreekse gevolg is van een materiaal- en/of productiefout.

Tevens vervalt de garantie wanneer er wijzigingen aan het product zijn aangebracht, reparaties zijn uitgevoerd door derden of (nood)oplossingen zijn doorgevoerd, zoals het openbreken van ritsen of sloten.

Indien je een andere klacht hebt, kun je deze via het online klachtenformulier aanmelden.

Samsonite en American Tourister
Het spijt ons te moeten vernemen dat je schade aan jouw Samsonite of American Tourister koffer.
Je kunt jouw klacht direct aanmelden bij de leverancier zelf via hun handige Service Portal!
Via deze portal kan je een schadedossier aanmaken, dat vervolgens beoordeeld zal worden. Indien de schade beoordeeld wordt als materiaal- of productiefout binnen de garantieperiode, dan kan de koffer gratis hersteld, vervangen of vergoed worden.

Indien de schade niet als garantiegeval beschouwd wordt, dan kan een vrijblijvend prijsbestek aangevraagd worden voor een mogelijke herstelling. Het is ook mogelijk om losse onderdelen te bestellen via dit portaal.

Meld jouw klacht hier aan: www.supportandgo.com

Overige merken
Je kunt jouw klacht aanmelden via het online klachtenformulier.

Indien de schade beoordeeld wordt als materiaal- of productiefout binnen de garantieperiode, dan kan de koffer gratis hersteld, vervangen of vergoed worden.

Indien de schade niet als garantiegeval beschouwd wordt, dan kan een vrijblijvend prijsbestek aangevraagd worden voor een mogelijke herstelling.

Woondecoratie

Wij bieden één jaar garantie op woondecoractie en woonaccessoires vanaf de datum van aankoop.

Heb je een klacht over een product dat je bij ons hebt gekocht? Dan kun je deze aanmelden via het online klachtenformulier.

Elk defect wordt door onze klachtenafdeling beoordeeld (indien nodig ook in overleg met de betreffende leverancier). Aan de hand daarvan wordt bepaald of het gaat om een fabricagefout of niet.

Parfums en verzorgingsproducten

The Little Green Bag biedt geen garantie op parfum en verzorgingsproducten. Wel kan je deze artikelen retourneren wanneer de plastic seal nog volledig ongeopend is.

Brillen

Heb je een klacht over jouw leesbril of zonnebril? Ons team helpt je graag verder. Bekijk of jouw klacht binnen de garantie valt.

The Little Green Bag biedt één jaar garantie vanaf de datum waarop de bril is aangeschaft.
De garantie dekt fabricagefouten en/of defecten aan de onderdelen, zoals:
• het loslaten van een lens of montuurcoating;
• soldering fouten bij scharnieren; - het ontbreken van onderdelen.

Beschadigingen aan monturen die hier niet onder vallen, komen niet in aanmerking voor garantie.

Overig

Staat jouw artikel niet tussen de eerder genoemde productgroepen? Dan willen wij je vragen om jouw klacht aan te melden via het online klachtenformulier.

Bekijk alvorens het aanmelden of jouw klacht binnen de garantie valt om onnodige aanvragen te voorkomen.

Wij bieden over het algemeen één jaar garantie op artikelen met fabricagefouten of ondeugdelijk materiaal. Elk defect wordt door onze klachtenafdeling beoordeeld en indien nodig, ook in overleg met de betreffende leverancier. Aan de hand daarvan wordt bepaald of het gaat om een fabricagefout of niet.

Repair service

Is jouw artikel niet meer in goede staat en wil je deze laten repareren? Dan zou dit een optie kunnen zijn wanneer de leverancier dit aanbiedt. The Little Green Bag biedt zelf geen repair service aan.

• De gemiddelde reparatietijd van een tas is 2 à 3 weken.
• De gemiddelde reparatietijd van horloges, smartwatches en sieraden zijn 2 à 6 weken.

In uitzonderlijke gevallen kan de reparatietijd langer zijn dan 6 weken. Mocht dit het geval zijn dan word je hier natuurlijk van op de hoogte gesteld. Wanneer onderdelen niet op voorraad zijn en toegestuurd moeten worden door de leverancier, kan de reparatietijd ook langer worden dan 6 weken.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending, zodat het artikel goed beschermd is tijdens het transport. Wanneer een pakket niet of beschadigd aankomt kan The Little Green Bag hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden. Wil je je pakket verzekeren, zodat je geen risico loopt op verlies, kies er dan voor om je pakket aangetekend te versturen via het postkantoor.

Repair service buiten de garantie

Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde klachtenafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

Als de klacht buiten de garantie valt, kunnen er kosten in rekening worden gebracht voor een reparatie*. Indien er reparatiekosten worden gerekend, sturen wij jou eerst een prijsopgave per e-mail.

*Er wordt alleen een reparatie aangeboden, indien dit in overeenstemming is besloten met de leverancier. Dit wordt voorafgaand door ons team met hen besproken. The Little Green Bag heeft zelf geen reparatieservice.

Begrippen & toepasselijkheid
- Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van The Little Green Bag zijn deze algemene voorwaarden van toepassing. Tenzij The Little Green Bag zich schriftelijk met andere voorwaarden akkoord verklaart.
- Aan eventueel overeengekomen afwijkingen kunt u geen rechten voor toekomstige transacties ontlenen.
- Het accepteren van een aanbieding en het doen van een bestelling houdt in dat u de toepasselijkheid van deze voorwaarden aanvaardt.

Prijzen & kosten
- Alle prijzen die op de website van The Little Green Bag staan vermeld zijn inclusief 21% BTW. Alle artikelen worden binnen Nederland gratis verzonden bij besteding van € 49,95,- of hoger.
De transactiekosten voor achteraf betalen via Klarna bedragen €1,95 per bestelling. Bij een retourzending van de gehele bestelling worden de transactiekosten niet in rekening gebracht. Klarna heeft het recht om een bestelling te weigeren.
- Als u meerdere artikelen bestelt, blijft de hoogte van de verzendkosten en/of transactiekosten gelijk.
- Zolang de overeenkomst niet tot stand is gekomen, is The Little Green Bag bevoegd de prijzen en de verdere voorwaarden te wijzigen.
- Type- en drukfouten voorbehouden.

Leveringen
- Alle producten die voor 23.00 uur worden besteld en betaald, worden dezelfde werkdag verzonden. Bestellingen die op zaterdag en zondag binnenkomen, worden maandag verzonden.
- Als artikelen een langere levertijd hebben of (tijdelijk) niet geleverd kunnen worden zal u dezelfde dag via e-mail hiervan op de hoogte gesteld worden.
- Wij doen er alles aan om onze beloofde levertijd na te komen. Toch kan het in tijden van drukte in ons magazijn of bij PostNL vertraging oplopen.
- The Little Green Bag is niet aansprakelijk voor welke schade dan ook als gevolg van het overschrijden van de aangekondigde levertermijnen.
- The Little Green Bag betracht de grootste zorgvuldigheid bij het in ontvangst nemen van bestellingen en het verzenden van bestelde artikelen. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. U dient dit binnen 7 dagen na ontvangst van de artikelen te melden. De levering zal dan eventueel op kosten van The Little Green Bag worden aangevuld of opnieuw worden gedaan.

Betalingsmogelijkheden
- De overeenkomst tot koop en verkoop komt tot stand op het moment dat u het aanbod aanvaardt en u voldoet aan de daarbij gestelde voorwaarden. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet per e-mail is bevestigd, kan de klant de overeenkomst ontbinden.
- Het verschuldigde bedrag kan betaald worden via IDEAL, Mister Cash, Visa, MasterCard, American Express, PayPal, DIRECTebanking, Giropay, PayPal en overboeking. The Little Green Bag accepteert IDEAL betalingen via ABN-AMRO, Rabobank, Fortis, ING en de SNS bank.
- Bij betaling met Visa, MasterCard en American Express behoudt The Little Green Bag zich het recht voor om te controleren of de kaart geldig is, of er voldoende bestedingsruimte is voor het afschrijven van het aankoopbedrag en of uw adresgegevens juist zijn.
- Bij betalingen wordt er gebruik gemaakt van MultiSafepay en Buckaroo. Deze payment providers verzorgen de afhandeling van de transacties. MultiSafePay en Buckaroo transacties worden uitgevoerd volgens strikte veiligheidseisen.

Reclamatie & Retourneren
- Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren. The Little Green Bag raadt aan de geleverde artikelen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Mochten de bestelde artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen, aarzel dan niet om ons per e-mail daarvan op de hoogte te stellen. The Little Green Bag zal proberen eventuele problemen of klachten altijd in overleg met u en op de best mogelijke manier op te lossen.
- Indien er binnen 7 dagen door The Little Green Bag geen schriftelijke bezwaren zijn ontvangen, gaat The Little Green Bag er van uit volledig aan haar verplichtingen te hebben voldaan.
- U heeft het recht de door The Little Green Bag geleverde artikelen binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. Tijdens de zichttermijn van 30 dagen dient u zorgvuldig om te gaan met de artikelen en de verpakking. U zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
- Het is niet mogelijk om giftcards te retourneren.
- De artikelen kunnen binnen het zichttermijn worden geretourneerd indien redelijkerwijs mogelijk de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend, onder toezending het retourformulier. U bent zelf verantwoordelijk voor betaling van de gerelateerde verzendkosten wanneer u gebruik maakt van een andere partij.
- Indien de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet The Little Green Bag de betaalde prijs exclusief kosten voor een duurdere verzendmethode, uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de artikelen. Wanneer een betaling is gedaan met een cadeaubon van The Little Green Bag en/of één van de partners (Fashioncheque, Webshop Giftcard, Your Giftcard, E-Bon, VVV cadeaubon, Shoes & Accessories cadeaukaart) wordt dit bedrag uitgekeerd in een cadeaubon van The Little Green Bag.
- Wanneer de door The Little Green Bag afgeleverde artikelen niet binnen 30 dagen na ontvangst worden teruggezonden, gelden de zaken als geaccepteerd.

Baggies
- Voor iedere bestede euro ontvangt u 1 baggie.
- De baggies worden alleen bijgeschreven voor artikelen die niet zijn teruggestuurd.
- De baggies worden 30 dagen na het plaatsen van de bestelling bijgeschreven.
- Wanneer er 300 baggies zijn gespaard, wordt er een automatische email verzonden met een kortingscode ter waarde van €15,-.
- De kortingscode is tot 1 jaar na uitgifte te besteden op een bestelling van minimaal €25.
- De kortingscode kan niet ingewisseld worden voor contant geld. Als de bestelde artikelen worden geretourneerd, wordt de kortingscode weer geactiveerd.
- De verstrekte persoonlijke informatie zal alleen worden gebruikt voor het activeren van het account en het behandelen van de bestelling. De gegevens worden nimmer aan derden ter beschikking gesteld, tenzij deze betrokken zijn bij het uitvoeren van de bestelling.

Aansprakelijkheid
- Iedere aansprakelijkheid van The Little Green Bag, van het personeel en de producten van The Little Green Bag voor alle schade, van welke aard ook, direct of indirect, wordt uitgesloten vanaf het moment dat het product wordt geleverd bij de klant. The Little Green Bag is evenmin aansprakelijk voor de schade die bij uitvoering van de overeenkomst door derden wordt veroorzaakt.
- The Little Green Bag aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade voortvloeiend uit het gebruik van de producten van The Little Green Bag.
- De aansprakelijkheid van The Little Green Bag is steeds beperkt tot maximaal het bedrag van de aankoopprijs van het desbetreffende artikel.
- Voor misverstaan, verminkingen, vertragingen of niet behoorlijk overkomen van bestellingen en mededelingen ten gevolge van het gebruik van Internet of enig ander communicatiemiddel in het verkeer tussen u en The Little Green Bag, dan wel tussen The Little Green Bag en derden, voor zover betrekking hebbend op de relatie tussen u en The Little Green Bag, is The Little Green Bag niet aansprakelijk, tenzij er sprake mocht zijn van opzet of grove schuld van The Little Green Bag.

Overmacht
- In een situatie van overmacht worden de verplichtingen van The Little Green Bag opgeschort. Als de periode waarin de overmacht zich voordoet langer is dan twee maanden, heeft zowel u als The Little Green Bag het recht de overeenkomst zonder enige verplichting tot het betalen van schadevergoeding te ontbinden. Er is onder andere sprake van overmacht in geval van stakingen, storingen, import/exportverboden, ongeacht of dit zich voordoet bij The Little Green Bag of bij de toeleveranciers van The Little Green Bag.

Privacy
- The Little Green Bag respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verstrekt, vertrouwelijk wordt behandeld. Uw persoonsgegevens worden gebruikt voor de afhandeling van de bestelling.
- Naast het uitvoeren van de bestellingen zullen de gegevens, uitsluitend na uw toestemming, worden gebruikt voor het realiseren van marketingdoeleinden en het onderhouden van de klantrelatie met u.
- De gegevens worden nimmer aan derden ter beschikking gesteld, tenzij die betrokken zijn bij het uitvoeren van uw bestelling.

Toepasselijk recht
- Op de overeenkomst en deze algemene voorwaarden is uitsluitend het Nederlands Recht van toepassing.

Bedrijfsgegevens
The Little Green Bag B.V.

Bedrijfsgegevens
The Little Green Bag BV
Karel Doormanweg 41
3115 JD, Schiedam
Nederland
Kamer van Koophandel: 61971448
BTW nummer: NL8545.73.148.B.01

The Little Green Bag heeft een bewuste keuze gemaakt niet financieel bij te dragen aan de Thuiswinkel Waarborg organisatie of andere Webshop keurmerken. Deze organisaties reiken, tegen betaling, keurmerken uit aan vele webshops. Een dergelijk keurmerk draagt naar ons inzien weinig bij aan hetgeen waar wij voor staan: een uitstekende klantenservice met een persoonlijke touch. In plaats van kosten te maken voor lidmaatschap van deze organisaties, zijn er veel belangrijkere zaken waar wij onze aandacht, tijd en energie in willen steken. Namelijk onze service optimaliseren voor onze klant, dus voor jou!

Waar je zeker van kunt zijn als je shopt bij The Little Green Bag:

  • Geen onverwachte kosten
  • Er zullen nooit onaangekondigd extra kosten bij je bestelling komen. Binnen Nederland verzenden wij geheel gratis je bestelling bij orders van 20 euro of hoger. Je zult geen extra administratiekosten of betaalkosten hoeven betalen.

  • Pas betalen als je pakket ontvangen is
  • Liever achteraf betalen? Dat gaat geheel veilig via het achterafbetaalsysteem Klarna. Middels dit systeem kun je risicoloos achteraf betalen.

  • Retourneren zonder opgave van reden
  • Graag zien we dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet het geval zijn, mag je deze zonder opgave van reden aan ons retourneren binnen 14 dagen. De kosten van de aankoop zullen aan je geretourneerd worden op dezelfde manier als waarop betaald is; of het nu iDeal, Klarna, Paypal of overschrijving is. Waardebonnen zullen uitgekeerd worden in de vorm van een tegoedbon van The Little Green Bag die oneindig geldig is.

  • Serieuze klachtenafhandeling
  • Heb je je product kapot ontvangen, is het binnen aanzienlijke tijd kapot gegaan of heb je een andere klacht over een product? Wij zullen deze klacht met veel zorg en zo snel mogelijk oppakken.

  • Privacy
  • Privacy hebben wij hoog in het vaandel staan. De gegevens die je bij ons aanlevert ten behoeve van je bestelling gebruiken wij enkel voor het versturen van je bestelling en eventuele commerci?le mails van The Little Green Bag. Wij zullen nooit je gegevens aan derden verstrekken.

  • Veilig online shoppen
  • Veilig shoppen doe je via een beveiligde SSL verbinding. Onze beveiligde website kun je herkennen aan de https-vermelding in de URL en het beveiligde slotje aan het begin van de URL-balk.

Hoe betrouwbaar vinden onze klanten ons?

  • Op Trustpilot beoordeeld met een 9.6 uit duizenden klantenreviews
  • Uit duizenden recensies op Trustpilot wordt The Little Green Bag beoordeeld met een 9.6. Met deze score staan wij op nummer 1 van de 59 in de categorie Mode Accessoires. In de categorie Tassen & Bagage worden wij als beste webshop erkend van de 21 in totaal.

  • Winnaar Beslist.nl Webshop Awards
  • The Little Green Bag heeft de Beslist.nl Webshop Awards van november 2015 gewonnen. Deze award is anders dan andere awarduitreikingen, waarbij winnaars gekozen worden door een vakjury. De Beslist.nl Webshop Awards zijn gebaseerd op de gemiddelde klantenreview die wordt gegeven. Deze award wordt enkel uitgereikt aan erkende webshops. Lees hier meer over deze award.