Verder shoppen AFREKENEN shoppingbag

Mi Pac

Mi Pac

Geen resultaat


Helaas, er zijn geen producten gevonden bij de gekozen filters.
Pas de filters aan of neem contact met ons op zodat wij je een passend advies kunnen geven.



Mi Pac

Het merk Mi-Pac gebruikt creativiteit als kern voor alle tassen die zij verkopen. De rugzakken van Mi-Pac zijn zeer veelzijdig. Het merk beschikt over een enorme variatie aan opvallende prints, opvallende kleuren en verschillende stoffen. Leuk wanneer je de tas wilt gebruiken voor school, er zijn dan ook speciale schooltassen voor meiden of jongens.


Maak kennis met Mi-Pac

In 2012 zijn de creatievelingen achter het merk begonnen met het ontwerpen van de rugtassen. Inmiddels is Mi-Pac in Groot-Brittannië één van de leidende merken in de tassenbranche. Ook in Nederland verovert het merk tegenwoordig menig harten. Dit is allemaal zo gek nog niet. Mi-pac heeft het stoffige imago van de rugtas volledig uitgewist. Het Britse label brengt ieder seizoen nieuwe prints en accessoires op de markt. Zij combineren de klassieke rugtas met allerlei mooie en unieke designs en kleuren. Bovendien zijn de rugtassen ontworpen voor optimaal gebruiksgemak. Bijna alles kan ook in de tassen, tot je laptop aan toe.


Trendy Mi-Pac rugtassen

Mi-Pac is voortdurend opzoek naar de samensmelting van mode en functionaliteit. Het assortiment kenmerkt zich door een breed palet aan kleuren, diverse stoffen en unieke patronen. Daarnaast zijn de rugtassen erg praktisch ontworpen, wat het ideaal maakt voor dagelijks gebruik ofals schooltas. De ontwerpen van Mi-Pac zijn zeer uiteenlopend. Ga je voor een neutrale kleur of heb je toch liever een opvallend kleurtje met een buitengewoon ontwerp? Mocht je toch iets neutraals willen, maar het niet te simpel willen houden; ga dan voor een suède tas in een neutrale kleur. Het suède zorgt voor de trendy uitstraling van de tas.

Bekijk de hele collectie van Mi-Pac en bestel eenvoudig online.

  • Gratis cadeau! Lees hier de voorwaarden
  • Spaar Baggies en krijg € 15,- korting.